Erken yatırırım aynı saatte uyanır geç yatırırım geç uyansın derim aynı saatte uyanır. Gece hep ağlayıp hiç uyumasa bile o saatte kalkar bütün gece uyuyup sadece beslenmek için kalksa da o aynı saat. 6.15 şaka gibi ya gülüyorum artık 6.15 dedi mi uyanıyor ne 1 dk erken ne 1 dk geç aylardır böyle bu nasıl olabiliyor 😂 bunun nasıl üstesinden gelicem dostlar?