Melikeayaz47 Kızlar kızım 7 aylık 2 haftadır kabız ve gazını rahat rahat yapamıyor bundan dolayı geceleri uyumuyor ne yapacam bilmiyorum
1gunes Melikeayaz47 yanı hiç kaka yapmadı ise doktora götürün bu 2 haftalık süreçte. Ayrıca lifli besinler verin kabız yapacak şeyler vermeyin armut kuru kayısı vs gibi şeyler verin kabız durumunu çözmesi için tarifler vardı
Nikita Melikeayaz47 ne yediriyorsunuz, buna dikkat ettiniz mi? Kızım 11 aylık. İki gündür kereviz yediriyorum. Çok gazı oldu mesela. Eğer yediği şey gaz yapıyorsa onu biraz daha büyütene kadar kesmeniz iyi olabilir. Yemeklerine zeytinyağı koymayı unutmamanızı tavsiye ederim. Bolca su tüketsin. Liften zengin beslemeye çalışın.
BskSrc Melikeayaz47 probiyotik desteği de verebilirsin canım. Benim oğlan da 8 aylık, 4uncu ayda biten gaz sorunumuz geri geldi. Bugün probiyotiğe başlatacağım
BskSrc Metemommy merhaba, başlamamıştım ama influenza olduk 🤦🏻♀️ antibiyotik şurup kullandığımız için dün mecbur başlamak zorunda kaldım. Biogaia aldım, ilk 4 ay kullanmıştık zaten, faydasını görmüştüm, yine göreceğimi düşünüyorum
Metemommy BskSrc çok geçmiş olsun 😞 bizde ilk 3.5 ay kullandık sab simplex ile beraber o zamanlar faydasını görmüştüm , 3 aydır oğlum geceleri çok sık kalkıyor ek gıdaya geçince gaz sorunuda arttı tekrar bende tekrar başlamayı düşünüyorumda o yüzden sormak istedim size
BskSrc Metemommy teşekkür ederim 🙏 birkac gün geçsin de haber vereyim. Dün biogaia’da 3uncu günümüzdü, akşam bezelye yedirdim, gece gaz yaptı 🤦🏻♀️ ilacın etki suresi 10 günü buldugu için bir sey diyemiyorum şuanda 😥
Nevababy Melikeayaz47 Kabak haşlayıp zeytinyağı ile birlikte içine de kıyma suyu koy kabızlığına iyi gelir