Melikeayaz47 Kızlar kızım 7 aylık 2 haftadır kabız ve gazını rahat rahat yapamıyor bundan dolayı geceleri uyumuyor ne yapacam bilmiyorum
Metemommy Melikeayaz47 merhaba , bizde nerdeyse 7 aylık olucaz geceleri 15 20 kere gaza kalkıyor . Kabızlık yok ama çok ıkınarak zorla kakasını yapıyor . Gaz için ne yapacağımı şaşırdım siz bi çözüm buldunuz mu?