Boncuk25 4,5 aylıkken ek gıdaya başladım. Beni hiç emmesi. Mama ve ek gıda olarak gittim. 6 ay 10 günlük pekmez ve yoğurdu karsitirip veriyorum. Tarhana mercimek çorbası veriyorum içine ekmek doğrayıp. Bebe biskuvisini.suylanislatip mama gibi yapıp veriyorum. Eline verince butun olarak da yiyor. Eline salatalik veriuorum onun içini soguruyor. Meyve veriyorum. Yediğimiz her şeyden tattiriyorum. :) Bugünde patates yemeğini ezdim verdim onu da çok severek yedi :)