Kızlar merhaba bebeğim 4 aylık oldu dün ve doktora gitmiştik kontrole doktor artık yavaş yavaş sevze çorbaları günde 1 , 2 kaşık ver yoğurt meyve puresi falan ver dedi bende bir iki anneye fikir almak için sordum hayır şu an çok erken dediler bebekde kabızlık olur verme dediler kafam karıştı sizce [vermelimiyim? Veren oldumu? Ve ya ne önerirsiniz teşekkür ederim şimdiden🙏🏻❤️🥰