Marsila canım benim kolik ve gazın bitmesi tam 4ay sürdü. İnanın kolik anneleri hepimiz aşağı yukarı aynıyız. Çok zor çok sabır gerektiren bir durum. Ben sabah bı kalkardim başlardım sallamaya akşam eşim gelene kadar ayağımda hafif hafi sallardim. Geceleri de yarı oturur pozisyonda göğsümde uyurdu sadece besige yatağa koyamazdim. Tahta beşik vardı sevmedi zannettik park besit aldık i da olmadı hamak aldık ama hiç birinde uyumazdi. Günlerce ağlardım tuvalete bile kanguruyla giderdim. Kahvaltı yapamadan akşam ettiğim oluyordu. Akşam eşim gelince yemek yapıyordum da yiyorduk falan. Gerçekten çok çok yıpratıcı bir süreç biliyorum bende burada çok post açtım bu konularla alakalı bana da bizler gibi anneler geçecek diyordu inanmıyordum sanki hep böyle kalacak sanıyordum ama geçti. 5ayindan sonra o kadar güzel ki herşey. Gülüyor, uykuları biraz da olsa düzene giriyor. Oyuncakla oynuyor tepki veriyor. Hep yenidoğan zamanları en güzeli derlerdi ama ben 4ayindan sonra rahat ettim diyebilirim. Anneliğin en tatlı zamanları bende 4aydan sonra. Yani demem o ki geçecek. Rabbim bol bol sabır versin bebise de güzel tatlı uykular versin. Birazcık sabır annesi 🥰
Şimdi 8 aylık ve o kolik zamanları coookk uzakta kaldı, inanın o zamanki sıkıntıları bunalımları bile unutuyor insan bir yerden sonra. Bol bol ten teması yapı, şuan o ağrılara en iyi gelecek şey sizin sıcak teniniz ve kokunuz. Şimdi istesem de göğsümde öyle yatmıyor😂