Baby_5 6 aylık bebeğim var kendim biraz hasta gibiyim ne yapacağım bilmiyorum emziriyorum yardım istiyorum
Anonim81 Baby_5 sarımsak kürü yap ye. 2 diş sarımsağı rendele yada küçük küçük doğra 2 kaşık bal ve limon ekle bekletmeden iç. Bebeğinede şifa olur hem emziriyosan. Bide ekinezya demlemeni öneririm. Geçmiş olsun.
Anonim81 momofege hastalanmayancocuk var instagramda. Onun verdiği bi tarif ve bizde işe yarıyor. Alerjin yoksa bala sarımsağa denemekten zarar gelmez.