momofege 5 gün önce benim bebeğimin de ateşi çıktı acile gittik 12 günlüktü daha 37.4 çıkmıştı ama gece emmeye uyanmamıştı ben uyandırıyım diye kucağıma bir aldım yanıyodu bide normalde hep ağlardı ateşten çocuğun ağlayacak hali yoktu resmen içim parçalandı ben de grip olmuştum ona da geçmiş ateşlendi hemen emzirip acile gitmiştik yarım bir fitil verdiler ama sabah da çocuk doktoruna götürün dediler, sabah gittik burnu da tıkanıktı aspiratörle çekiyodum deniz suyu sprey verdi ve fitil verdi evde bulunsun ne olur ne olmaz diye yenidoğanda ilk 3 aya kadar ateş tehlikeli ama 38 i görmedikçe korkma dedi doktor o yüzden siz de korkmayın ateşi olduğunda direkt soyun tek zıbın kalsın ben öyle emzirmiştim sonra hastaneye gitmiştik gidene kadar 37.1 olmuştu bile, kıyafetlerden sarıp sarmalamaktan da olabiliyor bazen o sıcaklık, bu arada çocuk doktoru kan idrar da aldı enfeksiyon da çıkmamıştı çok şükür minik bebeğim doğar doğmaz grip olmuştu o kadar