61616161 sigortacinizdan teyit alin bence. Kimisi hemen baslatiyor kimiisi merkezden onay istiyor o surecte bekletme olabiliyor. Benim basima da soyle bisey gelmisti.. biz yenidogan sigortasi yaptiracaktik ĵbebegim 38+6 da dogdu kizda yanlis anlamis 38 hafta da dogdu sanmis.. 38+5 haftadan once dogan bebekler icinde merkezden onay almasi gerekiyormus. Haftasonu fln girdi araya. Becerememisti magdur etmisti. Halbuki dogum haftasini dogru anlasaydi hemen aktif olacakti. Hastaneye gittik sigortaya odeyecegimiz paradan fazlasini odedik sagolsun. Kalca testi fln yapilacakti normqlde sigorta karsilayacakti