efeninannesiiiiiii Merhabalar 9. Ay kızamık aşısı yaptırdınız mı ? Bir yan etkisi oluyor mu? Daha önce 12 aydan sonra yapılıyormuş 9 aylık bebeğe ağır gelmiyor mu ?
sunflower01 efeninannesiiiiiii vala ben de gelgit yaşıyorum bununla ilgli kızıma yaptrsam mi yaptirmasam mi diye düşünüyorum
Seryy_ efeninannesiiiiiii ben yaptırdım bir sorun yaşamadık , sadece biraz huzursuzluk yaptı bir gün oda. 9 ay 22 günlüğüz