İlk üç gün benim bebeğimde emiyordu sonra mememi reddi oldu silikon uçla denedim emmeye devam etti ikibuçuk aylık olduk çok şükür hiç bir sıkıntımız yok kilo alımı da çok iyi on gündür de ara ara silikon ucu çıkarıp emzirmeye çalıştım ara ara sonra ona da alıştı şimdi direk silikon uç olmadan çok güzel emiyor ama göğüs uçlarım yara oldu şimdi tekrar silikon ucu taktım bebeğim iki türlüye de alıştı çok şükür korkmayın kullanın sizde ama her seferinde mutlaka biberon emzik temizleyiciyle, Kaynar suyla , karbonatla yıkayın kapalı bi kutuda da muhafaza edin.