muhmomy hiç uyandırmamıştım 4. ay atağına kadar sabaha kadar uyuyan bir bebekti sonra meme reddi ile doktor mamaya başlayın diyince bütün dengeler bozuldu bitti 15 aylık hala 3,4 kere ağlar durur uykusunda mamadan dolayı gaz sıkıntısı yaşadık belki de reflü başlangıcı 9. aya kadar da kustu ee şimdi bu doktorlar nete göre davranıyor ben size söyliyim baştakiler diyorki bu ay bu ilacı satın bu mamayı yazın bi daha ki ay uyku damlasını satın bu aşıyı satın böyle böyle her ay bizim salaklığımız diyorum artık bir güzel kullanıldı Eşim yüzünden uydum ben herşeye karşı olan bir anneydim .. lafım o ki yeni anneler herşeye kanmayın 4. ay da 5. ayda bebek biraz daha az kilo alıyor pat diye mama almayın , uyuyan çocuğu uyandırmayın bu doğru bir söz kim ne derse desin