Kızlar bebeğim 3 buçuk aylık deli gibi emiyor yani mama versem doysa da sonrasında yine beni emmek istiyor oyun haline getirdi doktor da dedi alıştır emziğe dedi ama naptıysam almadı var mı değişik taktiği olanlar avent aldım guessten aldım dünde bibs aldım hayır almıyor emzik türünden değil direk aldığı gibi atıyor çünkü tutması için ne yapabilirim