merhaba anneler 🤗 3 ay çok sezeryan doğum yaptım hala daha kanamam devam ediyor ve normal adet kanaması gibi rengi var aynı sıklıkta ped değiştiyorum. Bu arada cerazette diye de doğum kontrol hapını yazdı doktorum emzirdiğim için onu kullanıyorum. Sizce normali bu sürecin bu kadar uzaması vallahi bütünleştim artık