Sukrandemirall hepsi 2 yaş sendromu canım uykuya direnme, herşeyi ben yapcam,inatlaşma,sebepsiz ağlama krizleri, kendini yere atma, iştah azalması,anneye aşırı bağlanma vs vs hepsi olacak diye birşey yok tabiki. Benim kızımda vurma olmadı mesela ama severek yediği şeyleri bir dönem dediğiniz gibi yemedi