Opecert dediğim gibi canım ben haberde gördüğümü söylüyorum. Belki de daha yürürlüğe girmemiştir, bu şekilde olacak artık dediler ama 🤷🏻♀️ olmasa bile gerçekten çıkmış sorular çözülse hiç sorun kalmıyor. Dedim ya 90 ile geçtim ben ve 5 soru da neyi yanlış yaptım diye ağlamışlığım var. O kadar güveniyordm kendime 100 alıcam diye. Çünkü hepsi çıkmış sorulardı ve ben o soruları artık sonunu getirmeden biliyordum o derece öğrenmiştim 🥲 cidden ehliyet almak çok basit , önemli olan trafiğe çıkmak. İlk trafiğe 6 aylık hamileyken çıkmıştım markete, heyecandan doğuruyordum az kalsın , karnıma doğum sancısı girmişti. Markette tabure istedim sancılar içinde dualar okuyup dinlendim 30 dk filan sonra geçmişti şükür ki 🥲