Aysimaninannesii nasıl ilaç değil ablacım madem direk içindeki Melisa’yı papatyayı kaynat ver niye ilacını alıyorsun ? Bebeğin beyini böbrekleri için ne kadar zararlı biliyor musun sen suan Bırak ilacını ilacın içindeki bitkileri bile veremezsin çocuğa.
içindeki bitkilerden Melisa 1 yaşından sonra verilir papatya 6. Aydan sonra verilir çocuğuna nasıl bir kötülük yaptığının farkında mısın kendi rahatın için.
Bebek bu uyanır uyumaz huysuz olur normal hepimiz geçiyoruz bu yollardan. Sırf ev işi yemek yapmak için 3,5 aylık bebeğe uyku ilacı verip saatlerce buruşturup nasıl vicdanın rahat gezeceksin ?
Eşim çalışıyor bende ev işi yapamıyorum diyorsun şaka mısın kendi rahatınız için el kadar sabiyi saatlerce uyutup anne babayız diye gezmeyin bence.
Eşin işten gelecek sana yardım edecek yemek yapacak çocuğa bakacak yani sorumluluk alacaksınız yada çocuk yapmasaydınız yazık çocuğa üzüldüm