Merhabalar,
10 aylık bebeğimi bugün bir gaflette bulunup, gameland tarzı bir yere götürdük. Geldikten hemen sonra şiddetli şekilde kustu ve orada ufak bir balon parçası yutmuş. Onu da kustu. Biz balondan dolayı kustuğunu düşünmüştük başta ama kusması yarım saat aralıkla 3 kez daha oldu ve sonuncuda safra kustu. Hemen acile götürdük. Şüphelendiğim 3 şey vardı açıkcası, bir tanesi besin allerjisi. Sabah biz yerken az miktarda bal yedirmiştim canı çektiği için. Ondan olabileceğini düşünmüştüm. 2. Enfeksiyon ve 3 (en kötüsü Allah korusun) daha fazla balon parçası yuttuğu ve bağırsak tıkanıklığı.
Acilde serum verdiler ve doktor kan tahlili yaptı. Doktor bağırsak tıkanıklığından şüphelenmedi. Üzerinde durmadı hiç. Enfeksiyondan şüphelendi ki şu ara çok salgın varmış. Ama tahlilde enfeksiyon çıkmadı. Çok yeni kaptığı için çıkmamış olabilir deyip gönderdi bizi. Bebeğim serumdan dolayı rahatlamış gibiydi ama eve geldiğimizde tekrar şiddetli şekilde 1 kez kustu. Ateşi de 37.1 şuan.
Doktorun açıklaması beni tatmin etmedi açıkcası. Enfeksiyon kanda nasıl görünmez? Bebeğimi bu kadar kusturan bir enfeksiyon tahlilde çıkmaz mıydı? Buradaki deneyimli annelerin bilgilerine ve tecrübelerine ihtiyacım var. Lütfen bana destek olun. Çok endişeliyim. Ne yapmalıyım?