YoncaGulce Kızlar dondurulmuş sütü kaç derecede ılıtıp vericem net bilgisi olan var mı acaba? Ben oda sıcaklığı diye okudum ama sağdığım sütün derecesine baktım 34 tü. Arkadaşımda mamaya başladı doktor 37 derece de ver bebeğe demiş kafam karıştı
YoncaGulce senas93 ben birkaç kere verdim bileğimde bakıp oda sıcaklığında ama sanırım soğuk geldi birkaç gün gazı oldu perişan olduk
senas93 Sun10 ben bileğime dökmesemde bebeğim içtikten sonra hepsini kustuğu için her türlü ziyan oluyor 😂😂