Kizlar bir kaç sorum olacak
1.adet bittikten sonra iğne vurulurss etkili olur mu
2.yine ay i şekilde adet bittikten sonra doğum kontrol hapina başlayabilir miyiz
3 spiral taktırmak için herhangi bir zamanda gidilse işlem uygulanır mı birde devlet Hastanesi’nde yapılıyor mu
Şimdiden teşekkürler