Herkese merhaba forumu hep okuyor ama hiç yazmıyordum ama bi konuda kafam çok karışık.
Bebeğim 4 buçuk aylık şu anda 1 ayda sadece 200 gram almış doktor az olduğunu söyledi bu zamana kadar hep olması gereken ya da fazlasını almıştı oysa bu ay iki hafta kardeşimin düğünü için şehir dışında annemlerdeydik ve ben belki yeteri kadar emziremedim bilmiyorum. Bebeğim 3 kg doğdu şu an 6200. Gelişimi gayet iyi yani ayına göre becerileri yerinde (dönme sürünme karın üstü başını dik tutma kavrama vb.) boyu da uzamış 3 santim ama işte kilo çok az almış doktor mama ile desteklememi söyledi. Bir de gece 5 saat sonra uyanmaz ise uyandırıp rüya öğünü yapmamı ama dün gece mesela yaptık bebeğim uyandı tüm içtiği sütü 5 kerede kustu ve saatlerce uyumadı. (Normalde acıkınca uyanır emer ve desteksiz tekrar uyurdu)
Şimdi benim sormak istediğim bu durum normal midir? Böyle bi durum yaşayan yakın aylarda ve ya tecrübeli annelere sormak istedim.
Biraz uzun oldu kusura bakmayın, ilk bebeğim çok tecrübesizim yanlış yapmak istemiyorum.
Şimdiden teşekkür ederim.