Merhabalar canım anneler bebeğim 5 bucuk aylık anne sütü almıyor mamayla besleniyor ufak ufak tadım seklinde ek gıdaya basladım 1 haftadır da grip oldugundan antibiyotik vs kullanıyoruz ilaçlar mı yapıyor bilmiyorum böyle bişey yasayan varmı kabız gibi zor yapıyor kakasını yaptıgındada lastik gibi bişey anlamadım hiç