romanbarbie kızımla yeni bir düzen kuruyorum. Dolap hesabından alacağıma sizden alayım diye düşündüm😊 bu arada sadece PTT ile alabilirim. Hatay’da yaşıyorum bulunduğum yere sadece PTT geliyor bütçem de çok değil maalesef anlaşırsak sizden birinden alayım 😍
gocebebirbayan romanbarbie aslında dolap ta benim de oyuncaklrından aldığım biri var ama siz ordan istemiyormuşsunuz. Oyuncaklarının da arkasında durur , asla yalan söylemez kırığı çiziği varsa da söyler öyle bir insan. Hediyeler de gönderiyor 😊
Birdunyabircennetannesi romanbarbie 350 TL ye bırakabilirim isterseniz Profilimde postunda mevcut resimleri
Ckudll romanbarbie Merhaba aktivite masası dediğiniz şu tarz biriey işinizi görür mü? https://imgyukle.com/i/yPKeej
Bebetonunannesi16 bendeki bu kutısında sıfır sadece masanın altında çok küçük bi çizik gibi çatlak var o yüzden uyguna vericem kutusunda sıfır