Merhaba sevgili anneler. Ben 29+4 te doğum yaptım normalde bebeğim 21 eylülde doğacaktı daha doğmasına bir ay varken iki taraflı kasık fıtığı olduğunu öğrendik kan değeri 7.8 olduğu için ve çok küçük olduğu için ameliyat yapamayacakları söyledi doktorlar. Şimdi neredeyse 1,5 ay geçti üstünden kan değeri için demir şurubu içiyor. Yükselince ameliyat yapacaklar artık. Sizler kaç aylıkken yaptırdınız sizin bebeklerinizinde kanı düşük müydü??