Meraba kizlar. Benim 10 gundur adetim geliyor bu 10 gunde hic adet sancisi falan cekmedim ancak bugun cok kötu sancim basladi kesilmedide. Daha önce böyle bisey hic basima gelmedi . 1 sene önce dogum yaptim ama adetlerim hep duzenli gelirdi. Aranizda bu durumu yasayan varmi acaba?