Kendimi bildim bileli çeşitli enfeksiyonlar yaşadım. Hamilelikte vajinal enfeksiyon dahil. Bebeğim şuan dört aylık, üç aydır haftada bir kaka yapıyordu. En son doktara artık bu normal değil dedim siz sakin olun yalnız anne sütü alan bebeklerde olur dedi. Bende emin olamayıp başka doktora götürdüm. Kendisi bir idrar testi yapalım dedi ve bebek idrar yolları enfeksiyonu çıktı. Beslenmesi az kilosu sınırda idi. Mecburen antibiyotik başladık. Yaşayan var mı? İdrar yolları enfeksiyonu sorununu nasıl atlattınız selamlar😘😘