edefneee 2900 doğmuştu kızım ve ayına göre diğer bebeklere göre kilosu az ama ortalama değerin içinde gitti hep. 5 aya kadar sadece anne sütü verdim ama korkunç bi meme reddi yaşadık direndim baya ama 4-5 ay arası hiç kilo alımı olmadığından mecbur mamaya geçtik. Yani çocuğunuzun doğum kilosu önemli sağa sola bakıp lütfen kıyaslama yapmayın çocuğu boşuna mamaya başlatmayın bol bol emzirin 🙏🏼