İyi akşamlar hanımlar, bebeğim iki aylıkken kalça çıkığı muayenesi için doktora gittik, ultrasonla bakıldı değerleri normal çıktı. Ama nedense içime sinmedi çünkü bu boğum eşitsizliğinin belirti olduğunu okumuştum, eşitsizlik bebeğimin diz üstü boğumlarında da var ve geçmedi. Eşitsizlik kesin belirti midir? Eşitsiz olup da kalça çıkığı olmayan bebekler var mı?
Faydalı cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.