İlkinde heyecandan koşa koşa gitmiştim 😂 ama ikincide test pozitif çıktı 2 gün bekleyim kan verdim ertesi gün sonuç çıkmadan tatile gittim test sonucuna tatilde baktım 1789 çıkmıştı kanda da hamileydim 1 hafta da tatilde kaldık dönünce bavullar ev temizliği derken 1 haftada öyle salladım 6 hafta 4 günlüktü gittiğimizde kalp atışını duyup gelmistik pek aceleye gerek yok ama yarın bı kan ver sağlık ocağında gebeliğini kanda da gör sonra 1 2 hafta bekleyebilirssn bekle çünkü eğer erken gidersen bazen kese boş oluyor doktorda gebelik olmayabiliyor diyor yada alttan muane ediyor. O yüzden en sağlıklısı 6 7 haftada gitmek