Bebegimin 4. Ayi bitti 5. Aydan gün aliyor, sanirom 4. Ay atagi olmali,kucaktan inmiyor,kucaktaykende sürekli gezmek istiyor,odanin icinde gezdirincede agliyor,geceleri hep emmek istiyor ama gündüzleri emmek istemiyor,cok yorucu oluyor boyle olunca ,sizin nasil gecti bu surec rahat gecmesi icin ne yapmaliyim..