Hvvhzl Sağlık ocağına sordum biz yapamayız dedi. Özelde mi yaptırmam gerekiyor? Yaptıranlar bilgi verebilir mi?
cnnkrl Hvvhzl sağlık ocağı yapıo. İlk defa yapmıyorum diyen duyuyorum. Eczaneden alıyosun sağlık ocağına gidiyosun. Zaten ağızdan veriyolar
ZeynepAdam Hvvhzl sen alıp götürdükten sonra neden yapmıyorlarmış ki? İşk defa duydum şalırdım. Bende haftaya yaptırıcam inşallah.
Gizemayvazz Hvvhzl biz sağlık ocağında yapıyorduk . Bu aşıda önemli olan tükürük bezine degmesi yoksa hiçbir anlamı yok ağzına sıkmanın
TZA Hvvhzl baZıları yapamayız diyormuş evet devlet hastanesine bi sorun. Biz 3. Ay kontrolümüzde özelde doktrumuza yaptrdık
cnnkrl Hvvhzl çevrende başka sağlık ocağı varsa onlara da sor. Boşuna çocuğu hastaneye sokma bence canım. Saçmalık. Şikayet et onları. Tabiki yapacak.
MucizemGeldi Hvvhzl asıdan 1 ay once saglik ocagindaki hemsiremiz getir biz yapariz demisti ası zamani artik yapamiyoruz dedi telefonda bende özele kontrole gittigimde doktorumuza yaptirmistim
Akin Hvvhzl çocuğunu her ay kontrole götürüyorsun çocuk doktorunun yapsın asiyi bizim doktorumuz yaptı ama sağlık ocaklarında yapiyor