_bahar_ Minikomom ben başladım 1 yaşından beri giydiriyorum şuan 3 yaşında çok güvenli üstüne örtü örtüp nefessiz kalabilir ya da üstünü açar üşür keisnlikle uyku tulumu çok büyük rahatlık
1mehmethaninannesi Minikomom şu an hava uyku tulumluk değil ki . Yani kalın bir alt üst takimla yatabilir. Uyku tulumu bu havada çok bunaltır sıcaktan uyuyamaz uyanır sürekli yani benimki öyle yapar kesin . Ama iki kıştır kullandım çok rahat oluyor kesinlikle ve yedekli alın kirlenirse diye .
gokceokur Minikomom 2 gündür giydirmedim ondan öncesinde gece derece 16 Yi gördüğü için giydirdim.yarin giydirmeye tekrar başlayacağım havalar yarın gece itibari ile soğuyor.
Minikomom cihangirm hareketli bir bebekse uyku tulumu öneriliyor ve yorgan vs örtmüyorsunuz ekstra benim kızım 7 ayın içinde çok hareketli uyku tulumu tercih ettim çünkü örtü sevmiyor 🤦🏻♀️
cihangirm Minikomom evet hareketli ama aşırı da terleyen Bi cocuj sürekli kafa yerini değiştiriyorum örtü sevmez benim ki de mantıklı gibi aslında ama terletme olmaz mı
alpinannesi3 Başladıkk bile şuanlık içine kısa kollu zıbınla 1.5 tog giydiriyorum daha cok soğudugunda 2.5 toga geçeceğim çok memnunum üstünü asla örttürmüyorr
Minikomom gokceokur bende bu gece giydiricem bakalım 2.5 tog benim ki ama evim şu an bile 20-22 arası oluyor gece çok serin
yavriyavriii Minikomom 2 gecedir giydirmiyorum biraz iyiydi hava diye ama bi haftadır falan başladım bende giydirmeye üzerini asla örtmeyip çok deli yattığı için en iyisi tulum geçen sene de öyle yaptım 2 yaşında şuan bu sene de şimdiden daha büyüğünü aldım hatta yatırımlık😂
gokceokur Minikomom bendeki 3.5 Tog canım şuan İstanbul’da derece 14 12 Den sonra 12 e düşüyor ben yatırırken zıbın ince badi ve pijama giydirip üstüne tulum çekiyorum hiç terlemeden sabah ediyor vücudu normal ısıda.
Minikomom gokceokur Sadece zıbın ve uyku tulumunu giydirdim şükür terlemeden yattı uyuduu biraz dönmelerde sorun yaşadı ama alışır onada 🥲