Akcamm Bi teyze var tanıdık komşu. Ücret istemiyor yani. Ama çoğu kişi aynı ay hamile kaldı. Adetliyken gidiyorsun mesela yarın son günün yikanacaksin ya bugün gitmen lazım . Doğal yumurta,zeytinyağ,bal,un bu şekilde bir hamur yoğuruyor ufak bir hamur . Ama malzemelerini sen getiriyorsun minik buzdolabı poşetine minik kavanoza koyup. Su bardağının içine peçete yakıyor onunla belinin 3 4 yerini vakumluyor. Acı yok yani basit bir işlem. O sırada tabi Bi yandan dualar okuyor. Hamuru da yogurup beline koyuyor. Şal ile sarıyor. Şal da getiriyorsun yanına. Sonra eve gidip sürekli yatıyorsun. Gece sağa sola dönmek yasak sürekli sırt üstü yatacaksın. Sabah olunca da banyo edeceksin işte adetin bittiyse . Gusül alacaksın aynı gün eşinle beraber olacaksın yumurtlama dönemlerinde falan biraz sıkı tutacaksın günlük olacak şekilde . Yani bu şekilde üç dort tanıdığım hamile kaldı aynı ay . 4 senedir olmuyordu çocukları