Merhabalar güzel anneler bebeğim 1.5 yaşında en ufak bir şeyde sinirlenip kendini sıkıp çığlıklar atıp kafasını duvarlara ya da yere vuruyor. Yanında hiç kavga etmedik herhangi bir şeye şahitte olmadı bu hareketi yaptığında ona sarılıp güzelce yanlış olduğunu canının yanacagini söylüyorum ve ardından dikkatini dağıtmaya sakinleştirmeye çalışıyorum işe yaramıyor yaramayinca duymamazliktan gelmeyi deniyorum ama uzun zamandır yapmaya devam ediyor bu 2 yaş sendromu mu acaba, aranızda yaşayan var mı sizce bir pedagogtan destek istemeli miyim? Aranızda destek alan varsa bir işe yarıyor mu yoksa gereksiz mi lütfen fikirlerinizi yazın❤️