yasee01 Kızlar merhaba 55 gün önce dogum yaptım sezaryen oldum ve dogumdan sonra diz agrisi başladı büktüğüm zaman açarken inanılmaz ağrıyor bele vurulan iğneyle alakasi var mi acaba başına gelen var mı böyle bisey yoksa tesadüf öyle mi denk geldi
cihangirm yasee01 fazla hareketsiz kaldın mı doğumdan sonra ondan da oluyor benimde iki üç gün önce öyleydi yürüyüş yapa yapa geçti
yasee01 Reyna O sirt agrisi bende de var ama herhalde emzirirken yanlış pozisyonda duruyorum ben ondan oluyor diye düşünüyordum
yasee01 cihangirm yok valla dogumdan 3 gün sonra oğlum hastanede yattı sürekli hastaneye gittim geldim hiç yatamadım sürekli hareket halindeydim internetten baktım hareketlere onları yapıyorum şuan
1mehmethaninannesi Valla dizim ağrıyor ama sezaryenle ilgisi var mı bilmiyorum ben kilodan diye düşünüyorum benimkini .
yasee01 1mehmethaninannesi benim kilom yok ama çok ağrıyor bende acaba sezaryenle alakamı acaba diye düşündüm
cihangirm yasee01 stres de yapar hastane falan koşuşturma o bu gerildiysen ondanda olur ben oğlum sarılık olduğunda kosusturmadan bütün uzuvlarim ağrıyordu