Selam sevgim anneler. Oğlumun 3 aylık olmasına 3 gün var .Sağ göğüsüm bildiğiniz mastit gibi oldu. Taş gibi şuan oğlum kabul etmiyor çok dolu diye ve emzik biberon hiç birini de almıyor 🤦 öncesinde bir çok defa sağıp napcsğımı bilmediğim çok sütüm var. Asla emmiyor. Bazı dönemler belki emer diye çöxdürüyorum ve sütüm ziyan oluyor. Artık sağmak bile içimden gelmiyor. Ek gıda dönemi için munchkin in 4 aylık alıştırma biberonunu almıştım. Emzik biberon kabul etmeyen çocuklar kabul ediyormuş diyorlar. Sağ göğüsünü sağıp buna koysam içirsem nolur? O 4 ay biberonu oğlum 3 aylık.