2 aylık bebeğim 2 gün önce aynı sorunu yaşadık gaz sancısı olduğu için 2 gün çok yüksek olmasa da ateşi vardı doktor çok sık emzirdigim için gazı olduğunu söyledi birde gaz damlası kullanmıyorduk damla yazdı çok şükür emme aralarını açtım damlada iyi geldi bize