emelsahing 1 hafta önce 2. Ye sezeryanla doğum yaptım ve dikislerimin üstünde şişlik var hala. Sizde de oldu mu ? Ne zaman geçti ?
Reyna emelsahing ona keloid deniyor dikiş hatalı kaynayınca öyle oluyo galiba yarısına kadar benim de öyle 3.5 sene oldu doktorum bir dahaki sezaryeninde alırız orayı dedi. 😁
isufumveben emelsahing bence bir doktora görünün kan gelmesi normal değil gibi, kuru tutun dikişleri, batikonla pansuman yapın
emelsahing isufumveben doktoruma sordum içinde biriken kan dışarı sızmış olabilir dedi ama yani lazerli dikiş var nasıl siziyor anlamadım ☹️