Kızlar iyi aksamlar, 2 ay 26 günluk bebegim som birkac gundur biraz fazla kusuyor emzirme sonrasi ek mama falan almiyor sadece anne sütü bugun de disardaydik hep uyudu güzel gecti eve gelince aksam biraz huysuzlandi ama yine iyiydi emzirmek icin tam kucagima aldim çiglik çigliğa ağlamaya basladi sakinlesti tekrar çiglikla agladi 2 3 kere tekrar etti bu boyle nirmalde hic böyle ağlayan bir bebek degildir evde de tektim cok korktum bende onunla ağladim🙈
Doktora mi götürsem sizce tecrübesiz ve yalnizim yazmak istedim