noluyasanagenemiros Kızlar bebeğim 3,5 aylık 3,6 aylık uyku tulumu aldım ama giydirmeye korktum hep içine girer boğulur diye şuan ilk defa giydiriyorum biraz bol gibi resim atsam anlar mısınız 😢 çıkartayım mı
Mervetnl noluyasanagenemiros 2 aylıkrı 6-12 aylık aldım bol geldi baya uzunduda boynunu kontrol ettim baktım girecek gibi değil giydirdim. Üstünğ örtmek daha korkutuyor beni 🙃
Anr5155 noluyasanagenemiros bir şey olmaz Allahın izniyle ben kızıma iki aylıkken 6-9 ay tulum giydirdim geçen yıl. Boyun kısmından kafası içeri girmiyorsa korkmayın.
beybiliko noluyasanagenemiros bebeğiniz daha minik, kafasını tulumun içine sokacak kadar hareket ettirmesi biraz zor, bende lcw kullanıyorum, o tulumun boyun kısmı o kadar geniş değil, boğulma gibi bir endişeniz olmasın hiç, güzel uykuları olsun
noluyasanagenemiros Mervetnl beni da tulum giydirmek korkutuyo burdan bi hanımefendinin komşu bebeği bu sebepten vefat etmiş hep içimi kemirir o günden beri giydirip giydirmemek arasında kararsızım
hayalperest2310 noluyasanagenemiros valla ben o riski göze alamıyorum benim kız Zaten örtüleri ne bulursa üstüne dolanmayı sever o yüzden evi sıcak tutmaya bakacm
Mervetnl noluyasanagenemiros hiç duymadım öyle bişi gerçekten 🤷🏻♀️ Yani burda her yazılana da inanmıyorum ben bazen çok fazla troll oluyor.
hayalperest2310 noluyasanagenemiros ayında tulum giydiriyorum büyük almıyorum küçülsün pek de önemi yok
Bet2506 Ay bu uyurken çocukların boğulur,kusar korkusu bize nerden geldi :( Ben de aynı durumdayım uyuyamıyorjm resmen
noluyasanagenemiros beybiliko ben reflüsü olduğu için yatağın baş alt kısmına battaniye koydum ordan kendini kaydıra kaydıra aşağı iniyor o yüzden endişem var aslında
Deletedmom_110 Nasıl boğulma oldu Allahım korusun 18-24 bir tık büyük oldu bişi olur mu ki ay korktum bak sımdı
noluyasanagenemiros Deletedmom_110 kendini bebek kaydıra kaydıra tulumun içine sokmuş kafasını demişti burdan birisi
beybiliko noluyasanagenemiros elinizle kafasını ittirince tulumun ne kadar içeri girdiğine bir bakın isterseniz, eğer burnunu kapatacak kadar giriyorsa boyun kısmını ufacık bir dikişle daraltın, beden olarak doğru almışsınız 1 aya bu problem kalmaz bile
Fatmanur41 noluyasanagenemiros düşündüm hayal ediyorum aşağı doğru kaysa bile ağ kısmı var mümkün değil şu an onu dişündüm benimde oğlum 9aylık 18-24 aldım uyku tulumunu ellerden ayaklardan kıvırıyorum mis gibi oluyo bende çok pinpirikli bi anneydim kusmuğunda boğulcak diye hep gözüm üzerindeydi ama bu anlattığın olay bende fobi yaratıcak kadar gerçekçi gelmedi bence kafaya takıcağın en son şey bu