Ülke yol geçen hanına dönerse,girene çıkana kimse laf etmezse,ev sahipleri evlerini bunlara kiraya verirse,okullarda,hastanelerde aman yazıktır günahtır diye tüm kapılar açılırsa tabiki de buraya gelirler.Hele birine bişey diyin bakalım kimin tarafını tutarlar,vallahi üstte bir yorumda yazıldığı gibi bu ülke için canını verenlere çok ayıp ediyorlar