1 hafta oldu burnunu serum sıkıp aspiratör ile çekiyorum acayip saydam ve yeşil sümük geliyor arada hapşırık çok nadir öksürük var ama burnunu temizlesem hemen doluyor zor nefes alıyor antibiyotik ventolin cortair kullanıyoruz yok banamısın demiyor nedir bu ben anlamadım