fadiimee merhaba, hayır hiç bi sıkıntı olmadı bırakın istediği gibi yatsın kızım bir yaşına giricek bu ay bazen hala öyle yatıyor doktorumuzda hiç bi sıkıntı olmaz demişti zaten zamanında, içiniz çook rahat olsun yani ilk bebekte fazla takılıyormuşuz bazı şeylere onu anladım ☺️