Sevgili anneler kızım 38 günlük doğduğundan beri meme mama gidiyoruz ama iki haftadır gazı var gibi Sma opritro kullanıyorduk son zamanlar ishal oldu ve gaz yaptı Sma comforta geçtim iki gün oldu ama kaka bir defa yaptı mamanın yaratıp yaramadığı kaç günde belli olur kaç gün deneyeceğim bir mamayı 1 hafta mı mesela ?