ElifB ben ekstradan hiç bişey yapmadım biberonla su içmeyi sevmiyodu bazen günde 30yada 60 ml anca içiyodu pipetli suluk aldım ve ilk denemede sanki sürekli onunla içiyo gibi içmeye başladı tabi ondan biraz fazla su geldiği için bi iki defa boğazına kaçtı su ama çok çabuk öğrendi yani aynı gün ve o gün bugündür baya baya suyu sevdi çok içiyor