BuOz İkizlerimden biri göz teması kurmaya, sesler çıkarmaya başladı ama diğeri çok az göz teması kuruyor ve ses çıkarmıyor. İkizlerde gelişim farklı mı olur? 2 buçuk aylığız
kirmizibasliklikiz_ BuOz tabiki farklı olur.. ikizler diye her seyi ayni yapacaklar diye bir kural yok.. ikiside birbirinden ayri bir birey 😊
Nikita BuOz oluyor. Benim ikiz yeğenlerim var. Bir tanesi kitap yazar. Öyle cümleleri var ki kahkahalarla güleriz. Diğeri kendini çok zor ifade ediyor. Kelimeleri anlamak için annesinden destek alıyoruz. Cümle kuruyor ama sessiz ve yutarak konuşuyor. Anlamak zor oluyor.
Mothertwins BuOz Benimde ikizlerim var bu ay 1 yaşına girecekler her zaman birisi daha farklıydı yani biri daha aktif ve hareketli diğeri daha sakin ve hala öyle devam ediyor yani birisi parkı görünce bayılıyo mesela diğerinin ilgisini çekmiyor bende başta niye bu böyle diyordum ama çok normal öbürü kendi halinde oynamayı falan daha çok seviyor. Bu arada bunun gibi bir kaç örnek daha vardı çevremde dedim demekki geneli böyle 😀
Cilekbiskuvi BuOz Gelisim farkı oluyor. Birebir aynı gitmiyorlar. Bazı davranışlarda biri daha önce yapıyor bazısında oteki. Kuvozde kalan bebegmin hareketleri genelde 2 hafta falan geriden geliyordu diğer bebegime gore. Şuanda geriden gelen bebeğim diğerini geçti. Belli bir standartlari yok yani.