Beyza- Bugün olduk 4.ay aşılarımızı üstünü giydirmek için yatağa koyduğumda bile kıyamet kopuyor katıla katıla ağlıyor ne yapacağımızı şaşırdık çok zor
-AlyaMom Lugnos01 yansımaz mı geceleri ağlayarak böyle inleyerek kalkıyor sürekli çok zorlandığım zamanlar da calpol veriyorum o ağrısını alıyor daha iyi uyuyor
aybars_mom aslanmom_ bizimde 4. Ay aşısına birkaç gün vardı postu görünce yaptırmama kararı aldım çocukların huyunu suyunu değiştiriyor 😃😃
Lugnos01 aslanmom_ üzgünüm kızlar sizi tedirgin etmek istemezdim her çocuk farklıdır insallah sizin çok kolay geçer 🫶
Lugnos01 aslanmom_ valla bizimde mızmızlık azaldı dedim ama hala devam 19. Hafta atağının da etkisi kesin var