Oglumunannesiyim_ Kızlar oğlum 7 ay 26 günlük emziriyorum sol göğüsümde bir sertlik var ve acıyor özellikle emzirirken dayanılmaz şekilde bi bilgisi olan var mı ya da yaşayan
Nurdanzdmr Oglumunannesiyim_ dönüşümlü emzirebilirsin sıcaklık varsa gögüsünde mastit olabilirsin dikkat et duşa gir ılık duşta dişli tarakla tara gögüsünü hafif sağ o sertliğin gitsin rahatlasın gögüsün sürekli değiştirerek emzirebilirsin geçmiş olsun canım
Aminemm_ Oglumunannesiyim_ süt dügümlenmesi derler bizde sürekli oraya masaj yapın ve sertliği elinizde meme ucuna doğru ittirin masaj yaparak geciyo böylelikle
PeekaBoo_ Oglumunannesiyim_ emziren kadınlarda süt bezleri bazen ele gelebilir, eğer süt kanallarında tıkanıklık olmuşsa ağrı da yapar. Tedbir amaçlı yine bir doktora görünün ama emzirmeden sonra sağım yaparsanız tıkanıklık varsa göğüs tamamen boşaldığında rahatlayacaktır
Oglumunannesiyim_ Mastit geçirdim ilk doğum yaptığım zamanlar ama o zaman ateşim falan da çıkmıştı bi gün sürmüştü bu sefer ateşim falan çıkmadı ama sertlik gitmiyor yer değiştiriyor sürekli bi uç kısmına geliyor bi dibine gidiyor
Diverso Oglumunannesiyim_ mastitten şüphelenmiyorsanız bi ultrason çektirin derim, göğüs ihmale gelmez allah korusun
mobesebesir Oglumunannesiyim_ Bi genel cerraha görünün. Mastite benzemiyor en azından bi elle muayene edip ultrason la bakarlar
Oglumunannesiyim_ Bi geçer gibi olmuştu ucuna doğru çıkmıştı ama azalmıştı tekrar çoğaldı gidicem bi artık