Kızlar bebeğim 3 aylık. Bir iki haftadır saçları çok dökülmeye başladı normaldir dedim ama bugün kakasında da hep kendi saçları vardı. Salı günü kontrolümüz var ama o güne kadar içim içimi yiyecek belki beklemem yarın bile giderim doktoruna. Daha önce başına gelen var mı kötü bişey olmaz dimi?