Ece16 7 ci ay sonunda kestim ohhh dünya varmış dedim uykuları düzene girdi eskisi kadar sık uyanmadı kaliteli uyku uyuduk ikimizde 😂 uzmanlar 6 cı aydan sonra yavaş yavaş gece beslenmesini kesmeyi öneriyor açlıktan değil alışkanlıktan uyanırlar ve uyku düzeni bozulur diyor 🌸